Wij hebben regelmatig contact met onze leveranciers. In dit geval ook met Erwin Jonker van Zeno Protect.
We hebben het over de producten van Zeno Protect, met name de Zeno Protect Excellence.
Bij een grote entree zone met een goed onderhouden entree mat kan zeer zeker bijdragen aan een lager onderhoudskosten. Echter moet je wel zeer regelmatig de entreemat borstel stofzuigen. En jaarlijks een diep reinigen.
Protect Excellence bekent staan om.
- verbetert het binnenklimaat (Sick Building Syndroom)
- Bandveiligheid (norm Cfls1)
- Veiligheid – Antislip
- reduceert het geluidsniveau (32 dB)
- zeer stijlvolle uitstraling
Tuurlijk vertel ik dat! Maar om een verbetert binnenklimaat te bereiken is goed professioneel reinigen van tapijt daar een zeer belangrijke rol in speelt. Inderdaad Erwin, maar dat is vaak een probleem. Maar wij hebben op dat punt één oplossing. Maar daar vertel ik later over.
Maar wat ik verleden jaar heb meegemaakt, dat is een apart verhaal. (Erwin Jonker)
Stoffige Auto’s
Ik (erwin Jonker) werd verleden jaar benaderd door een autodealer in zweden, zij werden gek van het afstoffen van auto’s in hun showroom. Daar ligt al een mooie entreemat van ons die het vuil van buiten zeer goed tegenhoud.
Maar wij worden gek van stof op de auto’s, Erwin Jonker weet jij een oplossing.
Tuurlijk heb ik daar een oplossing voor, en het werkt zeer goed. Het probleem is dat je huidige vloer totaal geen stof opneemt sterker nog het stof dwarrelt weer omhoog als je eroverheen loopt. Dat komt voor eengrote gedeelte op de vloer en de auto’s. En je ademt het ook nog in.
Ik weet een oplossing!
Als je nu loopzones gaat maken en die belegd met de Zeno Protect Excellence. Je creeert op deze manier een loper dat een luxere uitstraling geeft. En een zone waar de stof die normaal rond dwarrelt wordt opgevangen.
Ik weet zeker dat je minder de auto’s moet gaan afstoffen, en je krijgt een gezondere werkomgeving. En je klant voelt zich nog meer gewaardeerd. (de loper ligt uit)
Ik stel voor, als je het een goed idee vind. Je betaald pas als het inderdaad werkt.
Het resultaat na ½ jaar
- Afstoffen hoeft nu nog maar 1x in 2 weken (was eerst 3x per week)
- Klantwaardering met betrekking tot de showroom is nu een 9 was een 6,5
- Omzet stijging zonder acties van 3%
- Personeel voelt zich meer gewaardeerd, en minder ziekte verzuim.